fredag 11. september 2009

Min første award!



Eg har fått ein award! Så kjekt å bli lagt merke til:-) Det var Minelis som gav den til meg. Tusen takk! Ta deg ein tur innom BLOGGEN hennes. Ho er kjempe flink, både med scrapping og sying:-)

Nokre regler er med på denne awarden. Og her kommer dei:
*Link til den personen som ga deg denne awarden.
*Skriv ned 5 ting du liker.
*Send denne awarden videre til 5 andre bloggere

Kva eg liker:

1. Å væra sammen med familien min og gode venner
2. Å scrappe.
3. Å væra på sjøen
4. Å sova
5. Gode kvardagsøyeblikk:-)

Denne vil eg gje vidare til 5 andre utrolig flinke scrappere. Det er så utrulig mange flinke, så da er ikkje lett å velga. Ta ein kikk i bloggane deira :)

1. Camilla

2. Millamy

3. Lillemumma*Kasper

4. Fomle83

5. *Isabella*
Pin It

1 kommentar:

  1. Å så koselig med en award da:)
    Tusen takk for kjæmpekoselig tilbakemelding i bloggen min;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)