lørdag 18. september 2010

Scrappehuset - med Tim Burton som inspirasjon

For ei fantastisk oppgåva! Elsker alt det rare, fargerike og det dystre, mørke ved Tim Burtons filmer. Septembers inspirator oppgåve hos scrappehuset er å la seg inspirere av Tim Burton. Eg har ikkje fått sett Alice i Eventyrland enda, men har sett på mange av dei flotte bildene fra filmen for inspirasjon.



Eg har scrappa Helle Alida som venter på å gå i barnehagen. Det er ei spesiell tid når litle gullet skal ut i verden på egen hånd. Dagane med tilvenning var tøffe, men det er fantastisk gøy å sjå kor kjekt ho har det no og alt ho lærer og erfarer i barnehagen. Men det er vemodig og på ein måte gi meir slipp på jenta mi..



og litt detaljer..



Pin It

7 kommentarer:

  1. Så utrolig kult!!Ser Burtoninspirasjonen!!!
    Jeg ser at du har kosa deg - for her var det mye arti! Likte at du har malt og det gjerdet var lekkert!!
    Tusen takk for at du lekte sammen med oss!!

    SvarSlett
  2. Denne var virkelig lekker!! Nydelig scrappet. Moro at vi kan inspirere deg til noe så lekkert:):)

    SvarSlett
  3. Åh, så lekker den var. Hard og myk på samme tid. Nydelig det treet og alle innslagene av rosa. Koselig bilde og alt var så harmonisk og flott sammensatt.

    Takk for ditt vakre bidrag. :D

    SvarSlett
  4. Wow...
    Dette må være en av de fineste Lo-ene jeg har sett tror jeg.. Klarer ikke å se meg mett på denne:)

    SvarSlett
  5. Jeg er fan av Burton, og denne LO`en var veldig "hans stil". Nydelig!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)