onsdag 29. mai 2013

Life is so good

Det blir litt forskjellig framover som eg laga under CASAkos helg:-)

Første oppgåva var:

"Dere skal lage en LO eller AJ. 

LO - 12x12 eller lettersize.
AJ - den størrelsen som passer deg, men ikke for liten. 

Tema: S O M M E R 
Bruk bildet til hva du vil, la deg inspirere av farger eller tema om du vil....



I år som i fjor, det er ikke lov å bruke lim eller tape  
Prosjektet må festes med stifter, søm, brads, eyelets etc.
Bokstaver med lim bak er lov, men pynt de gjerne med stifter, søm og sånn "

Eg laga ei art journal side. Ganske enkel med stemning som får meg til å tenke på sommar:-) Det som er av papir er festa med maling;-) Denne var eg så heldig å vinne med og:-)

Eg har vore heldig og vinna enda meir og eg:-)

Med denne layouten vant eg Scrap around the world sin aller første utfordring:-) Gjett om eg er kry då!




Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)