fredag 14. juni 2013

C&S

Som regel er det mykje som skjer på sidene mine. Eg elsker fargar, mønster, maling, blekk osv. Men eg ELSKER og clean&simple stilen!

Denne sida har eg laga for A Sprinkle of Imagintaion. På denne sida har eg brukt ein stor Ranger tag som  base for bildet. Kortet med teksten på er fra Glitz Design: Color Me Glad Bits & Pieces. For å gi sida det lille ekstra la eg til klistremerke tekst og en liten fugle binders fra Prima.


Eg ville laga ei side til fra denne dagen og ville ha den i samme stil. Denne har eg laga ut fra utfordringen "fullfør kunstverket" inne hos Thats just so cute. Herlig oppgåve!



( hmm.. lurer på kva det er med kameraet mitt i dag. Greier visst ikkje å få skarpe bilder..)
Pin It

4 kommentarer:

  1. Ååååå fantastisk C&S side! Fikk lyst til å løpe rett ut i scrapperommet og lage en C&S LO med en gang! Flott fullføring av kunstverket! Takk for bidraget!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott side! C&S er ikke min sterkeste side, men det er jo så stilig! Nå ble jeg inspirert til å prøve meg jeg også!
    Takk for et herlig bidrag :-)

    SvarSlett
  3. Jeg bare digger det rått! Disse er de lekreste clean & simple sidene jeg har sett på lenge! Tusen takk for stor inspirasjon og nydelige bidrag til "fullfør kunstverket"!

    SvarSlett
  4. Råflott C&S! Det er jo så vanskelig men du løste det strålende!
    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)