onsdag 25. september 2013

Du er verdifull

Jammen meg rakk eg akkurat og lage ein LO til den første utfordringa til Cherish This:-) Utrulig gøy med ein ny norsk utfordringsblogg, og for eit team dei har satt sammen! På denne bloggen er det to ulike oppgåver, Cherish this er kort og liknande, Memories for life er LO.

Den første oppgåva var heilt åpen så då har eg lifta meg sjølv;-) Har jo to små snupper, så av og til vil eg at dei skal ha nokre like sider i albumet sitt.
































Og her er den eg har laga tidligare. Litt ulike blei dei, men det er berre bra det;-)



Pin It

3 kommentarer:

  1. This is just beautiful! Such a nice sweetness to it!

    SvarSlett
  2. Nydelige begge to! Stilig med sirklene, og herlige farger du har brukt sammen!

    Takk for et flott bidrag til utfrodringen vår i Cherish This - Memories for life :-)

    SvarSlett
  3. Så stilige layouter! Herlige bakgrunner, farger, sirkel og tape!
    Takk for at du tar utfordringen hos Cherish This - Memories for Life! : )

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)