torsdag 3. oktober 2013

Gjest hos CSI - Once upon a time...

Eg var så heldig og være ein av vinnerene til den første Scrap365 utfordringen hos CSI. Så då har eg blitt invitert til og væra gjest i heile oktober:-)

Den første oppgåva er og ei Scrap365 utfordring.

I was lucky enough to be one of the winners of the first Scrap365 case file at CSI. So when I've been invited to be a guest for the whole month of october :-)

The first case file is the Scrap365 case file.



Evidence: stencils, buttons and tile style letters
Testimony: begin with "once upon a time"


Her har eg brukt nokre produkter frå Purple Pumpkin som eg nylig har blitt DT hos:-) På denne sida finner du litt knappar av tre og washi tape. 

On this layout I've used some products from Purple Pumpkin that I have recently joined as a DT :-) On my page you will find some wooden buttons and bits of red washi tape.




Pin It

1 kommentar:

  1. Hærlig lo! Fikk skikkelig høststemning...
    Gleder meg til neste helg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)