onsdag 18. juni 2014

2 mnd - papirdesigns juni utfordring

Denne måneden har Papirdesign to nydelige mood boards til inspirasjon, så denne måtte eg berre bli med på:-)

 


Eg har brukt dei fleste fargane uten turkis (utrulig nok for det er yndlingsfargen min;-))

Denne sida er laga til 2 måneders sida av minste jenta. Har ei tilhøyrande Lommescrapping side som kommer seinare.

Eg har nå litt Papirdesign produkter på lur og her har eg brukt litt av dei nydelige pionane og bokstav stickers.




Pin It

1 kommentar:

  1. For en herlig og rosa side av en blid og herlig baby!! Flott med stripene bak bildet og alle blomsterclustrene. Pionene til Papirdesign får jeg ikke nok av.. Digger dem, og blir alltid glad når jeg ser at andre bruker dem også:-). Takk for at du blir med på sommerutfordringen vår.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)