torsdag 6. november 2014

Project life i Norge ~Jobbejenta

Hei hei, endelig min tur i Project life Norge bloggen igjen:-) Hadde eit lite opphold fra scrappinga men etter ein koslig hyttetur med Linda blei det fart i sakene igjen:-)

Linda hadde med seg nokre supre lommer til meg på turen, som gir muligheter for å få med enda fleire bilder på ei side, eller til å la deg skjule bilder eller tekst.

Som oftest scrapper eg lommescrapping ved siden av vanlige layouter, og denne sida er intet untak:-) Denne sida har eg scrappa til LOen eg har laga til den siste utfordringa til CSI.


Nora Sofie på snart 4 år er ei skikkelig "Jobbejenta" og kallar seg sjølv det og:-) Noko av det kjekkaste ho veit er å jobba og å hjelpa til. Måtte det bli med ho vidare i livet;-)


Så løfter eg opp flappen... 


Og får sett heile sida:-)






Og her er LOen eg laga: 





Pin It

1 kommentar:

  1. Det är så fint att kombinera lommescrapping med "vanliga" LO-er! Det berättar så mycket mer med fler bilder. Och med den där fickan med fliken får man ju plats med ännu fler bilder! Super!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)