søndag 7. februar 2016

ATC'er

Hei hei:-) Eg virkelig eeeeelsker ATC'er! Inne på ArJo's er februar utfordringa i gang så eg tenkte eg kunne vise fram dei korta eg har laga for januar og februar. I tillegg har eg laga ei lita bok for 2016 med ei lomme til kvar ATC pluss litt plass til å skrive. 

Vil du vite korleis boka er laga så ta ein titt på Jorunn sin flotte video:-) Takk Jorunn:-)

Januar: Bruk 3 forskjellig farger av eget valg, mist, maling, Brusho, ink. Bruk stensil, bånd på selve tagen, og klipp ut et stempetrykk og lime på tagen/ATC, bruk å ord som du limer på . Den lille ekstra utfordringen blir at vi vil se at du bruker noe nytt, da mener vi at noe du nylig har kjøpt deg(trenger ikke være ubrukt) siden det er et nytt år.


Februar: I februar feirer mange Valentins day og me vil sjå ATCer og tags inspirert av dette. Hovedfarge skal være rød og tema kjærlighet. I tillegg vil me sjå noko laga av bokark eller avispapir.






Ha ein fin søndagskveld:-)

Pin It

1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren:-)